eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak uniknąć podatku po sprzedaży nieruchomości przed upływem 5 lat od nabycia › Re: Jak uniknąć podatku po sprzedaży nieruchomości przed upływem 5 lat od nabycia
  • Data: 2019-10-19 22:38:52
    Temat: Re: Jak uniknąć podatku po sprzedaży nieruchomości przed upływem 5 lat od nabycia
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2019 23:30:57 UTC+2 użytkownik marios napisał:
    > Mnie Pani w US, gdzie składałem SD3, poinformowała, że jak stoi na mnie
    > jakieś mieszkanie (odziedziczyłem dom [w b.złym stanie] z .. innego
    > spadku i 3 tygodnie wcześniej), to nie mogę wpisać że przeznaczę: na
    > cele mieszkaniowe.
    > W dodatku, zanim się o tym dowiedziała, poinformowała mnie, że mam tam
    > mieszkać naprawdę, bo są kontrole (ciekawe jak to niby udowodnią, no ale).

    W niektórych US jak widać komuna hula w najlepsze :-(
    A najciekawsze, że od 1 stycznia 2019 przepisy zmieniły się diametralnie. Ja np.
    odziedziczyłem po rodzicach mieszkanie z 1967 roku. Teraz mógłbym je sprzedać od razu
    a pieniądze przeznaczyć na dowolny cel. Nie wiedząc o planowanej zmianie prawa
    pospieszyłem się :-(
    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1418571,sprze
    daz-mieszkania-w-spadku-kiedy-podatek-termin.html