  • Data: 2004-10-13 13:50:09
    Temat: Re: Jak wpisać laminator za 300 zł
    Od: "Mx My" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dawno, dawno temu, pewien buchalter doradził mi wpisywać do środków trwałych
    >wszystko do czego później muszę kupować na fakturę materiały eksploatacyjne,
    >nawet jeżeli wartość środka jest poniżej granicznej;
    >bo do jakich celów zakupuję tusz do drukarki, skoro jej nie ma w
    >eksploatacji ŚT?
    >bo do jakich .... lampę wymienną do skanera, skoro ...
    >bo do .... nowy dysk twardy, skoro nie mam wpisanego komputera itd.
    >Twierdził, że upierdliwy kontroler z US może te zakupy wyrzucić z kosztów
    >jako nieuzasadnione; a mam powody mu wierzyć, że wiedział co mówi, bo był
> [...]

    Z samym konceptem nie będę polemizować gdyż w naszych warunkach
    rzeczywiście wszystko możliwe a nawiedzony i bezkarny urzędas potrafi wymyśleć
    każde głupstwo.
    Nie rozumiem wszak dlaczego musi to koniecznie być ŚT, a nie wystarczy EW?

    pozdro
    mxmy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl