    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak wrzucacie w koszty opony?
    Date: Sat, 22 Sep 2007 23:46:09 +0200

    On Sat, 22 Sep 2007, and wrote:

    > Witam
    >
    > Jak wrzucacie w koszty opony do samochodu bedacego w ST

    1. Nie wrzucam, bo nie mam nic takiego w ST :)

    > i w trakcie
    > amortyzacji? Traktujecie to jako mat. eksploatacyjne i od razu calosc
    > w koszty czy powiekszacie wartosc ST samochodu o te opony?

    IMVHO - formalnie powinno być "to zalezy".
    Opona na wymianę jest zwykłym "przywróceniem zdatności do użycia"
    i powinna iść w koszty, opona specjalna, tak jak np. opony zimowe,
    które powodują że do jednego auta pojawiają się dwa komplety opon
    (a przy zakupie był jeden) kupowane po raz 1. IMVHO powinny
    być "ulepszeniem".
    Tyle, że "ulepszenie" zaczyna się od kwoty 3500 zł, prawda?
    JEDNOSTKOWEJ, prawda? Jak to tam jest w ustawie?
    :)
    Jak to jest opona do Tatry to pewnie się załapie pod "ulepszenie"!

    pzdr, Gotfryd