eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc! › Re: Jak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
    From: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak wycofac sie z zakupu mieszkania na kredyt - prosba o pomoc!
    Date: Tue, 25 Feb 2003 17:08:28 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@proxy2.netia.pl

    > Jesli bank się zgodzi , to zmiana umowy kredytu. Bankowi powinno być
    > wszystko jedno, jeśli dasz odpowiednie zabezpieczenia.
    > Skasuje tylko ponownie prowizje.
    > Spółdzielni też powinno być wszystko jedno... tutaj powinna nastąpić cesja
    > umowy na Ciebie - pewnie będą też opłaty.
    > Jeśli wycofasz się z obydwu umów, to kara umowna 5000 zł raczej nie do
    > uratowania - poza tym kredyt będzie natychmiast wymagalny.

    Chyba za tym rozwiazaniem bylbym, nie jest mi potrzebne to mieszkanie a nie
    jestem pewny czy narzeczonej zdolnisc kredytowa wystarczy aby ten kredyt
    przeniesc na nia.

    > Wyjście 1 - scedować obydwie umowy na siebie, spłacić b. narzeczoną,
    > poszukać nowej narzeczonej.
    > Wyjście 2 - natychmiast znaleźć nową narzeczoną która wstąpi w umowę
    > (instrukcja w filmie J.Gruzy - "Człowiek z M-3")
    > pozdrawiam
    > Kamil

    Przesrana sytuacja, jak to mozna sie przejechac.
    Dzieki za odpowiedz. Cos bede kombinowal.
    Moze jeszcze ktos cos podsunie lub bardziej szczegolowo.