    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak wydebic zwrot VAT od US?
    Date: Wed, 24 Jul 2002 13:01:41 +0200

    "Wiola Pikorska" [...]

    > Ja też mam sprzedaż eksportową i dla podróżnych ( podróżnym zwracamy Vat
    po
    > powrocie do kraju) i dlatego występuje o zwrot i nawet zwrot po 60 dniach
    > jest lepszy niż przenoszenie przez rok do odliczenia ( przeliczałam jest
    > taniej) Jedyny problem to ten że Skarbówka sobie dowolnie przedłuża termin
    > zwrotu i w tym problem panie Bogusławie .
    > Jolka

    Pani Jolu.., Pani Krysiu
    (kolejnosc alfabetyczna).

    Przeciez pisalem, ze mailem na myusli ze osoba ktora chce odliczycpowinna
    byla nie wystapowac o zwrot...
    Panie piszecie o sytuacjach, w ktorych zwrot jest praktycznie nieunikniony.

    Jecz mnie byt sie nie chcialo przy jednorazowym przypadku, ze mam prawo do
    zwrotu powiedzmy 1 000 PLN
    i place miesiecznie np 600.
    naprawde, nie chcialoby mi sie pisac o te praktycznie 4 stowki
    POTENCJALNIE..

    Bo przy byle jakim poslizgy juz jestem "w plecy". zamiast odliczyc sobie 600
    po mmiesiacu, czekam trzy na oddanie tysiaca......
    Zadna atrakcja...
    lazic pare razy do US po to, by po 3 miesiacach oddali 1000 PLN ktore
    odzyskalbym bez lazenia
    po dwoch.

    Pozdrowienia

    Boguslaw