  • Data: 2004-09-21 19:46:25
    Temat: Re: Jak wygenerować złotówkę kosztów w KPiR? ;-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2004, MarekZ wrote:

    > + Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał
    > + > Yyy, a jak to zrobić bez faktury ani nawet paragonu?
    > +
    > + Nooo.... dowodem wewnetrznym. Dowodami ksiegowymi nie sa wylacznie paragony
    > + fiskalne lub faktury.

    Owszem, nie są.
    Mogę poprosić o numer paragrafu rozp. ds. KPiR pozwalający wpisać
    DW kosztowe "z kapelusza" ??
    Ja bym się zastanawiał nad zakupem czegoś od osoby fizycznej... ;)

    [...do poprzednika...]
    A tak BTW: korektę robiłeś "prawidłowo", czyli z wyjaśnieniem
    itp ? Bo owszem, ja się kontroli doprosiłem :> - ale to dopiero
    kiedy korekta korekty miała korygowane pozycje po obu stronach :]
    (i przychód i koszty !) a do tego było 6 zł na niekorzyść Skarbu.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)