    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Date: Wed, 09 Mar 2011 07:12:33 +0100

    W dniu 09.03.2011 00:03, tomek pisze:

    > W przypadku ogólnym się nie da.

    Czyli jednym słowem zarabiam ileśtam i bez prowadzenia przez rok
    oddzielnej księgowości domowej nie umiem stwierdzić ile realnie zarabiam
    i np. porównać się z kolegą? No szkoda, bo tak mnie ciekawiło, jak
    wyglądam w porównaniu ze znajomym oraz ile tak naprawdę realnie
    przejadam. Myślałem, że na podstawie 11tek i pit5 do tego dojdę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek