    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak z PIT-36 odczytać ile zarobiłem?
    Date: Thu, 10 Mar 2011 16:23:44 +0100

    W dniu 10.03.2011 08:08, mvoicem pisze:

    > Skoro DG nie jest problemem, to tym bardziej nie powinny być problemem
    > U{o{P,D},Z}, bo:
    > - UoP - no chyba wiesz ile Ci przelewają netto..

    No właśnie nie wiem jak to odczytać z PITów.

    > - UoD/Z - masz gdzieś kopie rachunków, a na każdym z nich powinna być
    > pozycja "do wypłaty".

    Nie mam. Do większości nie wystawiam rachunków, poza tym, ich nie
    ewidencjonuję.
    I nie, nie chodzi o to, żeby teraz mnie pouczać ,,powinieneś był
    regularnie sobie wszystko notować''. Po prostu miałem nadzieję, że z
    PITów da się to wyciągnąć i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek