eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak zaksięgować fakturę grudniową opłaconą w styczniu. › Re: Jak zaksięgować fakturę grudniową opłaconą w styczniu.
  • Data: 2013-01-30 00:40:00
    Temat: Re: Jak zaksięgować fakturę grudniową opłaconą w styczniu.
    Od: J <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    hehe nie unikałem opisu mego przypadku - po prostu brak rozgarnięcia.

    Więc mam fakturę za telefon firmowy wystawioną z datą 16.12.2012. Opłaciłem ją
    dopiero 14.01.2013.
    Chcąc wprowadzić fakturę do KPiR, ustawiam miesiąc księgowy - styczeń (gdyż w tym
    miesiącu opłaciłem faktycznie f-re).
    Tam mam do wypełnienia 3 pola "Data wystawienia" (16.12.2012), "Data wpływu"
    (opcjonalne) oraz "Termin płatności" (14.01.2013).
    W taki sposób zawsze wprowadzałem faktury.
    W tym przypadku, gdy próbuję zatwierdzić otrzymuję komunikat: "'Data wystawienia' nie
    może odnosić się do innego roku"

    Pozdrawiam,