  • Data: 2004-08-02 15:39:46
    Temat: Re: Jak zatrudnić prezesa w sp. z o.o .
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik michal napisał:

    > Jezeli chodzi tylko o ZUS to nie ma potrzeby placenia za prezesa. Kazdy
    > czlonek zarzadu jest uprawniony i zobowiazany do prowadzenia spraw spolki z
    > mocy kodeksu handlowego i nie potrzeba do tego odrebnej umowy. Jezeli jest
    > do tego wspolnikiem, to dodatkowym argumentem jest fakt, ze nie pobiera
    > wynagrodzenia spodziewajac sie dywidendy od spolki.

    Może w pierwotnym pytaniu nie napisałem tego jasno, ale intencją stron
    jest płacenie prezesowi za pracę:-) Bo właśnie sytuacja jest tego typu,
    że dotychczasowy prezes był większościowym wspólnikiem i pracował za
    "bóg zapłać", ale mu się niestety znudziło i postanowił zatrudnić
    najemnika do prowadzenia spółki. I powstał problem jak płacić
    najemnikowi, żeby skarb państwa dostał z tego jak najmniej.

    pzdr

    Tomek

    To moze byc ekscytujace lato... >>> http://link.interia.pl/f181c