  • 1. Data: 2002-08-30 11:38:49
    Temat: Jak zkupiony komplet sprzedać w częściach?
    Od: "waszko" <w...@p...gazeta.pl>

    Witam! mam takie pytanie
    Jak zgodnie z przepisami podatkowymi chodzi mi o kpir i vat
    zakupiony komplet sprzedać rozdzielony np. kupuję klawiaturę w komplecie z
    myszką
    a chcę sprzedać osobno klawiaturę i osobno myszkę by kiedyś nie wyszła mi
    superata lub coś bardziej kłopotliwego?
    Gdyby ktoś był uprzejmy wyjaśnić bardziej szczegółowo byłbym bardzo
    wdzięczny
    Pozdrawiam Waszko

  • 2. Data: 2002-08-30 11:47:50
    Temat: Re: Jak zkupiony komplet sprzedać w częściach?
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    waszko wrote:

> [...]
    > wyszła mi
    > superata lub coś bardziej kłopotliwego?
    > Gdyby ktoś był uprzejmy wyjaśnić bardziej szczegółowo byłbym bardzo

    Jeśli to nie jest ŚT to nie ma żadnego problemu. Po prostu sprzedać

  • 3. Data: 2002-08-30 11:53:59
    Od: "waszko" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Nikt" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli to nie jest ŚT to nie ma żadnego problemu. Po prostu sprzedać

    To jest towar handlowy tylko dostępny jest w zestawach i wychodzi taniej
    czy nie trzeba robić żadnych papierkowych przesunięć?

  • 4. Data: 2002-08-30 12:39:59
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    waszko wrote:

    > To jest towar handlowy tylko dostępny jest w zestawach i wychodzi
    > taniej
    > czy nie trzeba robić żadnych papierkowych przesunięć?

    Od strony podatkowej nie ma żadnego problemu. Problem może być tylko
    jeśli prowadzisz pełną dokumentację magazynową. Szczerze mówiąc nie
    wiem nawet jaki dokument należałoby wystawić na takie rodzdzielenie.
    Jeśli dodatkowo magazyn prowadzisz komputerowo to w niektórych
    programach może to być bardzo trudne

  • 5. Data: 2002-08-31 23:05:08
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Aug 2002, Nikt wrote:

    >+ waszko wrote:
    [...]
> [...]
    >+ jeśli prowadzisz pełną dokumentację magazynową. Szczerze mówiąc nie
    >+ wiem nawet jaki dokument należałoby wystawić na takie rodzdzielenie.

    A wytłumacz ty mi, co taki program robi na widok sprzedaży
    "komputer 2 szt." przy zakupach "paczka śrubek sztuk 200" ?? ;)
    Zdaje się że wałkowalismy już ten problem :), ja obstaję
    za (swojego rodzaju, prawda) "produkcją" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd