    From: Nikt <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak zkupiony komplet sprzedać w częściach?
    Date: Fri, 30 Aug 2002 14:39:59 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@lin.kompas.net.pl

    waszko wrote:

    > To jest towar handlowy tylko dostępny jest w zestawach i wychodzi
    > taniej
    > czy nie trzeba robić żadnych papierkowych przesunięć?

    Od strony podatkowej nie ma żadnego problemu. Problem może być tylko
    jeśli prowadzisz pełną dokumentację magazynową. Szczerze mówiąc nie
    wiem nawet jaki dokument należałoby wystawić na takie rodzdzielenie.
    Jeśli dodatkowo magazyn prowadzisz komputerowo to w niektórych
    programach może to być bardzo trudne