    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaka grzywna jest przewidziana za...
    Date: Fri, 19 Dec 2003 19:17:35 +0000 (UTC)

    In article <brvf2b$po0$1@inews.gazeta.pl>, kam wrote:

    > 20-5000 zł

    Rozumiem, że w trybie wykroczenia, naliczana przez sąd grodzki? Czy ktoś
    wie, jaka jest praktyka w takich sprawach przy założeniach, że płatność
    poza rachunkiem była uwarunkowana obiektywnymi przyczynami (niemożność
    założenia rachunku przed otrzymaniem NIPu), a kwota była niewiele większa
    niż te 3k EUR?

    Pytam, bo kolega miał taką właśnie płatność i teraz zastanawia się kto i
    kiedy mu za to zrobi problemy. No właśnie, kto? Kontrola skarbowa? US?
    Prowadzi dg os. fiz.

    A mnie temat też interesuje, bo niby mam do zapłacenia fakturę
    przekraczającą tę kwotę, ale płacę w ratach. Też nie mam jeszcze rachunku
    bankowego, termin wpłaty pierwszej raty (b. rygorystycznie w tej firmie
    przestrzegany) upływa zanim będę mógł ten rachunek założyć (chyba, ze US
    się pospieszy, ale nie widzę tego). I zastanawiam się, co to jest 'płatność'?
    Cała należność za fakturę? Czy może rata (na fakturze są wypisane terminy i
    kwoty kolejnych rat)?
    --
    Samotnik