    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaka grzywna jest przewidziana za...
    Date: Fri, 19 Dec 2003 21:33:49 +0100

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnbu6jo0.b2o.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    W praktyce, to w opisanej sytuacji pewnie wystarczy pouczenie. Ale nie
    mamy pewności, czy to trafi do kogoś myślącego. W ostateczności dobrowolne
    poddanie się karze. W praktyce 100-200 zł powinno zadowolić wszystkich. No
    chyba, że sprawca upiera się, że kontrolujący nie mają racji. Wówczas
    ocenia sąd i nie mam pojęcia ile może dać. Ale nie spodziewam się by było
    to jakoś rażąco więcej od powyższej kwoty.

    "Czepia" się głównie Urząd Skarbowy podczas kontroli. Policja nie ma
    dostępu do faktur, więc bez jakiegoś donosu nie sprawdzą. UKS ma
    ważniejsze problemy, chyba że gość będzie leciał w kulki i będą to
    dziesiątki faktur. Nie słyszałem, by ktoś inny się tym zainteresował z
    organów ścigania.