  • 1. Data: 2005-11-30 23:35:43
    Temat: Jaka stawka vat
    Od: "adi" <n...@f...org.invalid>

    witam
    sytuacja wyglada tak:
    Sprzedajemy urzadzenie dla kontrahenta z niemiec (ma VAT UE). Bedzie to
    wdt.
    Kontrahent chce zeby mu dokonac paru przerobek (maszyna jeszcze nie
    wyjechala z RP), czyli wykonujemy usluge dla niego. I tu wlasciwe pytanie,
    z jaka stawka zafakturowac mu te usluge:
    22 - bo miejsce powstania uslugi jest na terytorium RP
    czy 0 - bo jest zwiazana z dostawa do UE?
    Co o tym myslicie?

    pozdr,
    adi

  • 2. Data: 2005-12-01 09:30:51
    Temat: Re: Jaka stawka vat
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "adi" <n...@f...org.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > z jaka stawka zafakturowac mu te usluge:
    > 22 - bo miejsce powstania uslugi jest na terytorium RP
    > czy 0 - bo jest zwiazana z dostawa do UE?

    na razie to ty jesteś włascicielem tej maszyny
    nie możesz po prostu podnieśc wartości jej sprzedaży?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-12-02 17:44:33
    Od: "adi" <n...@f...org.invalid>

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "adi" <n...@f...org.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > na razie to ty jesteś włascicielem tej maszyny
    > nie możesz po prostu podnieśc wartości jej sprzedaży?

    Kontrahent dostal f-re za maszyne. zaplacil, maszyny nie odebral, po
    czasie poprosil nas o wykonanie tej uslugi.

    Wiadomo wszystko mozna, piszac ten post chcialem przede wszystkim ustalic
    jak powinna wygladac kwestia VATu w takiej sytuacji.

    adi

  • 4. Data: 2005-12-02 19:53:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik adi napisał:
> [...]
    >
    > Wiadomo wszystko mozna, piszac ten post chcialem przede wszystkim ustalic
    > jak powinna wygladac kwestia VATu w takiej sytuacji.

    Ja bym wystawił fakturę korygującą na plus do faktury sprzedaży

    pzdr

    Tomek

    Znow swieta?
    Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
    >>> http://link.interia.pl/f18e7

  • 5. Data: 2005-12-02 20:50:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ja bym wystawił fakturę korygującą na plus do faktury sprzedaży

    To dobre wyjście. Tylko skoro zapłacił i nie odebrał,
    to nie ma wdt. Pozostaje pytanie z jaką stawką
    fakturować usługę i z jaką fakturowano maszynę
    - podejrzewam, że
    sporo tu "prostowania" będzie :-)