  • 1. Data: 2005-11-30 18:46:52
    Temat: Skarbowy - PIT 28 po terminie
    Od: Kurp <sowa_bez@smieci_australia.edu>

    Witam,

    Zlozylem po czasie PIT 28 za rok 2004 ale podatek ryczaltowy oplacalem
    terminowo. Zlozylem ten PIT w marcu a w maju odezwal sie skarbowy ze cos
    jest zle wiec go poprawilem. Teraz w listopadzie dostalem wezwanie jako
    sprawca do US - PIT 28 poza terminem.

    - Co grozi teoretycznie za nie termonowe zlozenie PIT 28 ?
    - Czy moge jakos wykorzystac fakt ze w maju nie mieli pretensji o nie
    terminowe zlozenie ?
    - Czy jest jakos metoda zalatwienia tego bez konsekwencji dla mnie / w
    koncu caly podatek byl zaplacony w terminie tylko kwit byl opozniony 3
    miesiece / ?

    pozdrawiam, Krzysiek

  • 2. Data: 2005-11-30 23:05:25
    Temat: Re: Skarbowy - PIT 28 po terminie
    Od: "Bantu" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Kurp" <sowa_bez@smieci_australia.edu> napisał w wiadomości
> [...]
    > caly podatek byl zaplacony w terminie tylko kwit byl opozniony 3 miesiece / ?

    Dostaniesz mandat. Zacznie się pewnie od 600 zł, ale ja utargowałem do 200 zł i
    po kłopocie.

    A.