  • Data: 2003-07-16 18:50:23
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja na koniec miesiąca drukuje sobie "listę wykonanych operacji".

    > Taka lista to, delikatnie mówiąc, słaby dowód księgowy...
    A według ciebie, to jaki musi być mocny dowód księgowy? Że mam płacić ZUS to
    ogólnie wiadomo, a że kwotę księguję z wyciągu operacji na koncie, to jest
    tylko dowód tego że go zapłaciłem. Podobnie sprawa ma się z kosztami
    obsługi. Jeżeli ja sobie na końcu wydruku napiszę że :"Koszty obsługi banku=
    5zł" to na tej podstawie nie mogę zaksięgować? Ten wydruk jest normalną
    pozycją w mojej książce. Posiada swój własny numer i datę pod którą mam go
    zaksięgować. Mogę się na tym nawet podpisać i przybić pieczątkę. Ja uważam
    że księguję dobrze no ale żadnej kontroli nie miałem więc pewny nie jestem
    PawełJ