    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki forumlarz NIP1 czy NIP3
    Date: Sun, 29 Apr 2007 18:22:18 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail d...@s...precz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Na formularzu PIT-36 stoi - adres zamieszkania w ostatnim roku
    > podatkowym, za ktory skladane jest zeznanie, i wg mojej wiedzy na
    > podstawie tego adresu wybieram US do zlozenia roczenego pita. Moge do
    > tego miec 10 DG w 10 roznych miastach Polski, ale roczny pit sklada
    > sie wg zamieszkania na ostatni dzien roku podatkowego.

    ale ja nietwierdze inaczej.
    Twierdze tylko ze wlasciwy urzad ci sie nie zmienił, zmienił ci sie
    natomiast własciwy urzad ze wzgledu na podatek dochodowy.

    > Mam watpliwosci ktory NIP wybrac, 1 czy 3, ale raczej na pewno wiem do
    > ktorego US go wyslac.

    NIP-3 nie jest wogóle dla ciebie, bo jest dla osób nie prowadzacych DG!

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde