  • 1. Data: 2003-07-30 08:37:27
    Temat: Jakie książki o podatkach i DG polecacie?
    Od: "nyterk" <n...@p...fm>

    Witam uczestników grupy

    Napiszcie proszę, jakie są według Was najlepsze książki i czasopisma na temat
    podatków (VAT, pdop, pdof) a zwłaszcza optymalizacji podatków lub na temat
    działalności gospodarczej (samochód w firmie, delegacje, RiR, pracownicy, ZUS,
    leasing, księgowość). Chodzi mi o książki i czasopisma praktyczne, gdzie prosto
    i konkretnie napisano co, jak i dlaczego robić. Takie, które Wam najbardziej
    pomogły. Także książki o wysokim poziomie merytorycznym. *Nie* chodzi mi o
    książki wydane według schematu: trzy czwarte książki stanowi załącznik ze
    skopiowanymi z Dzienników Ustaw przepisami, a jedną czwartą "życiowe" porady
    typu: "Pan Kowalski podpisał umowę o pracę. Czy jest pracownikiem? Tak, w
    świetle obowiązujących przepisów Pan Kowalski jest pracownikiem." :-/ .
    Księgarnie ekonomiczne puchną w szfach, trudno dokonać wyboru.

    Serdecznie dziękuję,
    Pozdrawiam,
    RL
    archiwum i przeszukiwanie newsów