  • 1. Data: 2003-07-30 07:50:17
    Temat: faktura korygująca
    Od: "Radek " <g...@N...gazeta.pl>

    Witam Szanownych Gru[powiczów,

    Mam takie pytanie:
    Wystawilem fakture firmie, ale pozniej okazali sie, ze musze ja anulowac.
    Nie bardzo wiem, jak to zrobic, zeby nie miec problemów z Urzedem Skarbowym.
    Czy musze wystawiac fakture korygujaca, czy moge ja jakos anulowac? Dodam,
    ze pozniej wystawialem faktury juz z dalszymi numerami. Mógłby mi ktos pomóc?

    Radek

  • 2. Data: 2003-07-30 22:50:12
    Temat: Re: faktura korygująca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Jul 2003, Radek wrote:

    >+ Witam Szanownych Gru[powiczów,
    >+
    >+ Mam takie pytanie:
    >+ Wystawilem fakture firmie, ale pozniej okazali sie, ze musze ja anulowac.

    Diagnoza: tajniak ! Ale my się nie damy zaskoczyć: nie mamy wróżek
    do dyspozycji, i co nam zrobisz ?? ;)
    Było się pochwalić czy to towar czy usługa :)
    Z towarem problemu nie ma - "klient nie przyjął, zwrot" - AFAIR
    były cytaty że można anulować; robi się to tak że kopię i oryginał
    się ładnie spina i opisuje (...i do archiwum).
    Z usługą... gorzej. Brak podstaw :(
    [...]
    >+ Czy musze wystawiac fakture korygujaca, czy moge ja jakos anulowac? Dodam,
    >+ ze pozniej wystawialem faktury juz z dalszymi numerami.

    A to na pewno była faktura dla niewdzięcznej firmy ?

    pozdrowienia, Gotfryd