  • 1. Data: 2003-07-29 23:48:24
    Temat: Ksiązka wyposażenia
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Witam,

    Może ktoś mnie poinformuje: skąd można ściągnąć wzór książki
    wyposażenia?(Oby nie w Excelu) :-(

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 2. Data: 2003-07-30 22:44:29
    Temat: Re: Ksiązka wyposażenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Jul 2003, Kaja wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Może ktoś mnie poinformuje: skąd można ściągnąć wzór książki
    >+ wyposażenia?(Oby nie w Excelu) :-(

    Masz na myśli ewidencję (przy KPiR) ?
    Mam tam rubryki:
    - lp. :)
    - data nabycia lub wystawienia
    - numer dokumentu księgowego
    - nazwa (tego wyposażenia :))
    - nr KPiR
    - data likwidacji lub sprzedaży
    - przyczyny (likwidacji/sprzedaż)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-07-31 22:56:22
    Od: Kaja <m...@b...autograf.pl>

    Tak się złożyło,że Thu, 31 Jul 2003 00:44:29 +0200 *Gotfryd Smolik news*
    <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl> napisał-a:

    > Masz na myśli ewidencję (przy KPiR) ?
> [...]

    Właśnie sama jeszcze nie wiem o jaką książkę dokładnie chodzi,wiem tylko,że
    wyposażenia.
    Będę miała jutro albo w poniedziałek do przepisania (myślę,że chodzi tu o
    książkę z działu gospodarczego),pewnej firmy prywatnej.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja