    From: "Marcin P." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jakie pity?
    Date: Wed, 23 Jan 2008 13:09:14 +0100

    Użytkownik "KaCZoR" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fmr540$ov6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Byly to rozne kwoty, czasem mniejsze czasem wieksze, w wiekszosci miesiecy
    > to by nie wystarczylo nawet do oplacenia ZUSu. Jako ze kwoty przychodzily na
    > moje konto odprowadzalem od tego podatek.

    Hm. Zastanów się:
    1. Czy założyłeś i zarejestrowałeś DG? Masz REGON, NIP działalności?
    2. Czy odprowadzałeśskładki na ubezpieczenia?
    3. Czy wystawiałeś faktury za swoje usługi?
    4. Jakie podatki od tego opłacałeś?

    Powiem tak. Nie mam działalności. Wykonuję usługi, miesięcznie średnio kilka tys. zł.
    Podpisuję na wszystko umowy o dzieło. Oprócz tego, jestem zatrudniony na etat,
    więc od umów nie płącę ubezpieczeń. Wszyskie zaliczki na podatek płacą za mnie
    moi usługobiorcy. NIE MAM DZIAŁALNOŚCI, jestem legalny.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB