    From: "KaCZoR" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jakie pity?
    Date: Wed, 23 Jan 2008 21:46:56 +0100

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fn7ap1$fl2$1@pippin.nask.net.pl...

    Hm. Zastanów się:
    1. Czy założyłeś i zarejestrowałeś DG? Masz REGON, NIP działalności?
    2. Czy odprowadzałeśskładki na ubezpieczenia?
    3. Czy wystawiałeś faktury za swoje usługi?
    4. Jakie podatki od tego opłacałeś?

    Powiem tak. Nie mam działalności. Wykonuję usługi, miesięcznie średnio kilka
    tys. zł.
    Podpisuję na wszystko umowy o dzieło. Oprócz tego, jestem zatrudniony na
    etat,
    więc od umów nie płącę ubezpieczeń. Wszyskie zaliczki na podatek płacą za
    mnie
    moi usługobiorcy. NIE MAM DZIAŁALNOŚCI, jestem legalny.

    odp 1: dzialalnosc prowadzilem przez kilka miesiecy, juz jej nie prowadze
    odp 2: skladki odprowadzalem
    odp 3: faktur nie wystawialem podczas dzialalnosci tylko kwity sprzedazy
    odp 4: zaliczki na podatek dochodowy.

    dodatkowo caly rok otrzymuje dochody z reklam, umowy nie mam, bo sa to
    dochoty z zagranicy i nie mam mozliwosci podpisania umowy(adsense)

    Z tego co sie wstepnie dowiedzialem to wypelniam pit 36 i 37 i jakis
    zalacznik to jednego z pitow jeszcze, nie pamietam teraz jaki.

    Michal