  • Data: 2003-09-19 10:30:28
    Temat: Re: Jednorazowa sprzedaż znaczków pocztowych zw VAT.
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mysle, ze "zakup" energii elektrycznej nie sluzyl sprzedazy tych
    > znaczkow...

    Oczywiscie ze nie bo fakture za znaczki wystawial recznie przy zgaszonym
    swietle. Wystawienie f-ry jest tez czynnoscia zwiazana ze sprzedaza.

    > Naprawa firmmowego samochodu tez ?

    Jezeli po znaczki poszedl na piechote i na spotkania z tym klientem od
    znaczkow tez tylko na wlasnych nogach - t nie ma zwiazku naprawa samochodu.

    Adam
    P.S. 110,00 na ulicy nie lezy, ale jestem przekonany, ze us sie doczepi i
    mozesz nie dac rady sie obronic. Tzn ja (jak bym Cie kontrolowal) bym sie
    doczepil. ;-) - to zart

    Adam