    From: "kapiter" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jestem przerażony
    Date: Wed, 31 Mar 2004 16:37:03 +0200

    > 1. Ktoś ze mną tą umowę zawierał?

    Nikt. nie było Ciebie na świecie wtedy.

    > 2. Gdzie się podziały składki moich rodziców?

    składki Twoich Rodziców zasiliły emerytury Twoich Dziadków
    w umowie stało, jak wół, że Ty masz finansować składki swoich rodziców
    ale Twoi Rodzice zrobili Ciebie prawdopodobnie tylko jednego i nie ma kto
    łożyć na ich godziwą emeryturę

    > 3. To ja mam finansować polityczne złodziejstwo?

    taaaaak. Ktoś musi. Na Ciebie wypadło

    > 4. Zabraniasz mi odkładać MOJE pieniądze na MOJĄ emeryturę?

    Nie ... nie zabraniam ale na składki Twoich rodziców to musisz placić.
    Jest wyjście ...... jeśli wszystkich emerytów zutylizujesz, to możesz
    składać tylko na siebie .... ale warunek: WSZYSTKICH!!! bez wyjątku.

    > 5. Obecny system już zbankrutował. Ponadto mamy niż demograficzny
    > i 30% bezrobocia. Ciekawe, kto będzie płacił na moją "państwową"
    emeryturę.

    Nie moja wina, że sie nie rozmnażasz ..... zacznij dziec robić ... pogadamy
    za 20- 30 lat

    a guuuuuuuu nie pogadamy .. już ilość ludzi nie sprawi, że będą wieksze
    emerytury

    możesz nie robić dzieci

    pozdrawiam
    fart