    From: "Ewa R" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jeszcze raz ulga budowlana a zasiedlenie
    Date: Thu, 13 Mar 2003 13:04:55 +0100

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4o0m7$1hpb$1@foka.acn.pl...

    > Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Byc moze nie ma i jest to wywiedzione z faktu, ze (AFAIR) ulga jest na
    > wydatki na budowe.
    > A jak w tym czyms (mieszkanie, dom) mieszkasz, tzn. ze nie mozesz tego
    > jednoczesnie budowac.
    >
    > Karol

    Nie tak do konca. Wlasnie bylam zlożyć PITy z odliczeniami z dużej ulgi. W
    związku z tym , że na osiedlu , gdzie mam dom są problemy z odbiorem wody ,
    chciałam złożyć w US oświadczenie, że dom ukończyłąm, zasiedliłam i że nie
    chce już duzej ulgi. Otóż nei można. Wg US jak nie ma odbioru technicznego
    to domu też nie ma. Nawet jesli będę w nim zameldowana. Jeżeli mieszkam w
    domu bez odbioru , naruszam przepisy budowlane. Kij ma dwa końce. Jeżeli
    będę chciałą dom sprzedać, to bez zwrotu ulgi i podatku mogę wg US uczynic
    to po upływie 5 lat od odbioru. Kwadratura koła. Może ktoś ma w tym temacie
    inne doswiadczenia i opinie US ?

    Ewa