  • 1. Data: 2006-02-01 07:46:47
    Temat: KAS Fiskalnych dla rozpoczynających nie trzeba
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Przed chwilą dostałam informację z US, że sprawa się wyjaśniła i dla
    rozpoczynająxcych działalność w 2005 roku tak jak dla pozostałych do
    kwietnia kas nie trzeba jeśli nie przeklroczyli 20 000 oczywiście ci z 2005
    roku. Jak powiedziano jeszcze wczoraj nie było to pewne, ale dziś tak.

  • 2. Data: 2006-02-01 07:58:59
    Od: "makes" <m...@w...dee>

> [...]
    > 2005
    > roku. Jak powiedziano jeszcze wczoraj nie było to pewne, ale dziś tak.

    a jaki to urząd skarbowy rozsiewa takie herezje?

    w MF jeszcze nie wiedzą co z tym zrobić :)

    pozdr

  • 3. Data: 2006-02-01 08:08:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    makes wrote:
> [...]

    na pismie masz?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-02-01 12:12:38
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2005
    > roku. Jak powiedziano jeszcze wczoraj nie było to pewne, ale dziś tak.

    W Słupsku.
    Na piśmie będę miała dopiero.

  • 5. Data: 2006-02-01 16:29:34
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Na piśmie będę miała dopiero.

    To bądź ostrożna i czekaj na pismo.
    Miałem w swoim czasie problem z fakturami, dwukrotnie mi mówiono, że mam
    zrobić to tak i tak. Tak przynajmniej inni robią i oni się nie czepiają -
    mówiła pani "z VAT". Na pisemnej interpretacji napisali zupełnie co innego,
    a wcześniej sugerowane ustnie swoje stanowisko uznali za niewłaściwe. Tak
    więce bądź ostrożna z ustnymi interpretacjami.

    --
    JR

  • 6. Data: 2006-02-01 20:06:11
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    A ja dołoże do tego:

    Od trzech dni US w Nowym Sączu "pani od vat" też informuje "nie panikować"
    nie trzeba wprowadzac kas od 01-01-2006 oczywiście dla tych co nie
    przekroczyli 20000 pln. Dzisiaj juz mam trochę inną informację , że w piątek
    jest zebranie w izbie w krakowie (kierownicy podatku vat podległych urzędów)
    wlasnie na ten temat. Zobaczymy co Panowie wymyślą.

    taxer