  • 1. Data: 2006-02-01 07:33:05
    Temat: Praca we wloszech wymaga doplacenia podatku w Polsce?
    Od: Greg <n...@l...pl_nospam>

    Witam

    Ostatnio w gazecie prawnej byl artykul o pracy w Angli i potrzebie
    doplaty w Polsce 9% podatku.

    Czy ktos moze wie jak wyglada sprawa w pzypadku pracy we wloszech?
    Tez nalezy doplacic podatek?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-02-01 14:15:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Greg wrote:
> [...]
    > doplaty w Polsce 9% podatku.
    >
    > Czy ktos moze wie jak wyglada sprawa w pzypadku pracy we wloszech?

    Włochy mają umowę podobną do Irlandii. Wyłączenie z progresją.

    Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania nie czytałem, ale jeśli jest
    tak samo, to pieniądze zarobione we Włoszech mają tylko wpływ na
    wysokość stawki zastosowanej do polskiego dochodu. Czyli np. od polskich
    pieniędzy będziesz musiał zapłacić 30% zamiast 19%.

    Całość umowy jest tu: 1989 - Nr 62, poz. 374

    Przeczytaj dokładnie.

  • 3. Data: 2006-02-01 14:56:55
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/1/2006 3:15 PM, Użytkownik witek napisał:

    > Włochy mają umowę podobną do Irlandii. Wyłączenie z progresją.

    Toż to paranoja, żeby płacić podatki od pracy w kraju gdzie papież mieszka.

    ;->

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2006-02-02 11:20:42
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a du hast mich gefragt wklepał/a:

    > Toż to paranoja, żeby płacić podatki od pracy w kraju gdzie papież mieszka.

    A który? Bo ten, którego ja znam to w Watykanie mieszka. ;)

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"