  • 1. Data: 2006-02-01 06:14:43
    Temat: Kasa fiskalna po 1 stycznia - jeszcze raz
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Znalazłem taki artykuł: http://podatki.pl/artykuly/8_37.htm.

    No i teraz mam pytanie, czy faktycznie osoba która zaczęła działalność w
    2005 roku miała faktycznie ustalony termin wprowadzenia kasy.
    W sumie to, że ktoś był zwolniony z kasy fiskalnej do jakiejś daty nie
    musi automatycznie oznaczać, że dnia następnego ma ustalony termin
    zainstalowania kasy.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2006-02-01 08:19:18
    Temat: Re: Kasa fiskalna po 1 stycznia - jeszcze raz
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Schwester wrote:
> [...]
    > nie
    > musi automatycznie oznaczać, że dnia następnego ma ustalony termin

    Stanem normalnym jest obowiązek kasy. Zwolnienie z kasy ma termin. Po
    terminie zwolnienie nie występuje i mamy stan normalny. Proste?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-02-01 08:51:36
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Stanem normalnym jest obowiązek kasy. Zwolnienie z kasy ma termin. Po
    > terminie zwolnienie nie występuje i mamy stan normalny. Proste?

    Nie prawda - dla rozpoczynających stanem normalnym jest zwolnienie z
    kasy. Obowiązek wprowadzenia ma termin

  • 4. Data: 2006-02-01 08:55:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@c...com> napisal(a):

    > Nie prawda - dla rozpoczynających stanem normalnym jest zwolnienie z
    > kasy. Obowiązek wprowadzenia ma termin

    Nie, co do zasady - jak sprzedajesz fizycznym, to masz mieć kasę.
    Przywilej zwolnienia od tego obowiązku to... przywilej.
    --
    Samotnik