  • 1. Data: 2006-02-01 07:43:22
    Temat: DG - dokument ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: Wojciech Gdela <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od niedawna prowadze DG i zastanawiam sie nad takimi rzeczami:

    Jaki jest obowiazujacy dowod ubezpieczenia zdrowotnego w wojewodztwie
    dolnoslaskim (co mam miec przy sobie idac do lekarza)?

    Jesli musze miec potwierdzenia przelewu skladek do ZUS, to czy wydruki
    potwierdzen z Inteligo sa wystarczajace (nie ma nich pieczatek czy
    podpisow)?

    Jesli musze miec legitymacje ubezpieczonego to pewnie musze ja sobie
    wyrobic w ZUS. Znalazlem taki oto wniosek:
    http://e-inspektorat.zus.pl/pliki/formularze/e_22.pd
    Czy mozna to wyslac poczta? Czy trzeba dolaczyc zdjecie?

    Jak juz dostane ta legitymacje, to tam sa miejsca gdzie pracodawca co
    pol roku poswiadcza prawo do ubezpieczenia. Rozumiem, ze skoro prowadze
    DG, to sam mam tam sobie przybijac pieczatke co pol roku?

    PS. Szperalem na stronach NFZ i ZUSu, szukalem w archiwum, ale nigdzie
    nie moge znalezc kompletnej i aktualnej informacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Gdela

  • 2. Data: 2006-02-01 08:38:41
    Temat: Re: DG - dokument ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: "noadam" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://e-inspektorat.zus.pl/pliki/formularze/e_22.pd
    > Czy mozna to wyslac poczta? Czy trzeba dolaczyc zdjecie?

    Potrzebne jest jedno zdjęcie, zadzwoń na infolinię to Ci powiedzą czy możesz
    to wysłać pocztą.
    W mnie było mozna. ZUS sam sprawdzi czy płacisz składki wystawiając Ci
    książeczkę.

    > Jak juz dostane ta legitymacje, to tam sa miejsca gdzie pracodawca co pol
    > roku poswiadcza prawo do ubezpieczenia. Rozumiem, ze skoro prowadze DG, to
    > sam mam tam sobie przybijac pieczatke co pol roku?

    To jest inna książeczka i nic nie musisz podbijać.

    > PS. Szperalem na stronach NFZ i ZUSu, szukalem w archiwum, ale nigdzie nie
    > moge znalezc kompletnej i aktualnej informacji.

    Bo nie ma czzego szukac. Wysyłasz wniosek ze zdjęciem, a po 1-2 tygodniach
    przychodzi książeczka i idziesz z nią do lekarza. Pamietaj jeszcze żeby do
    ksiązeczki byli wpisani członkowie
    Twojej rodziny o ile masz kogoś na utrzymaniu.

    > Pozdrawiam,
    > Wojciech Gdela

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-01 08:40:41
    Od: "noadam" <n...@p...onet.pl>

    Nie doczytałem, ale to chyba nie ten wniosek.