    From: "Adam" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KASA MIESZKANIOWA--------------jak odliczamy
    Date: Fri, 22 Feb 2002 10:04:14 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@pg79.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Rozpoczolem budowe w dniu 21.12.2001 i jestem rowniez w uldze budowlanej.
    czyli na zasadach do konca 2004 roku wydatki.
    Mam pozwonenie na budowe, ksiazke budowy, kierownika budowy, oraz wytyczeniu
    domu na dzialce

    Prosze w dalszym ciagu o odpowiedz na to pytanie

    Zpowazaniem Adam T
    g...@o...pl
    Użytkownik "Mariusz C." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Adam <g...@o...pl> napisał(a)
    > w artykule <a54olr$r4l$6@news.onet.pl>...
    >
    > [ciach]

    > NIE jeśli inwestycję (nie oszczędzanie w KM) rozpoczęłeś po 2001 r.
    > Jest pismo MF z 12 grudnia 2001 r. o sygnaturze
    > PB5/RB-033-192-99/01/2440
    >
    > Wnioski z niego są niestety następujące (przypadek p. Tomasza)
    >
    > http://www.rp.pl/dodatki/nieruchomosci_011224/nieruc
    homosci_a_1.html#1
    > http://www.rp.pl/prawo/doc/PODATKI01_02/spis_tresci.
    html#0