    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Wed, 22 Jul 2009 14:25:46 +0200
    <s...@p...org> <h34rao$a5t$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <u...@4...net>
    <s...@t...ceti.pl> <h387ul$1ul$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3c9bm$jmb$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3gf1b$voj$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41fgv$15f$1@news.interia.pl>
    <h41hhp$n5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h41jja$fkl$1@news.interia.pl>
    <h41n5k$1m4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h429d7$i3e$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h43ti3$gp8$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h44d71$ini$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h45asp$2jo$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h46om7$bp0$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h46r39$ehe$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 22 lipiec 2009 13:21
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):
    > Ot zalogowanie się do jeszcze jednego serwisu - cała 1 minuta roboty :)

    Przed każdymi zakupami?

    > Czyli to zła karta była :)

    No. Ale tania, 12zł rocznie :D

    > Może kiedyś sobie odświeżę :)

    http://www.empik.com/szukaj?searchCategory=book&q=Ad
    rian+Mole&pl=on&start=1&qtype=basicForm&_dyncharset=
    UTF-8

    > Każde ASO ma.

    Aaaaaaaa... To ty masz auto do ASO :D

    > A wymianę rozrządu wolę zrobić w ASO niż u Józka - umówię
    > się na konkretny termin, mam wygodną poczekalnię, przyjmują płatności
    > kartą.

    Ja mam auto pełnoletnie niemalże. Inna sprawa, że niekoniecznie z braku
    kasy. Na nówkę mnie może i nie stać, ale coś nowszego tak. Ale nie chcę.
    Stare auta są fajne. Im starsze, tym fajniejsze. Niestety gdzieś jest limit
    złomowatości. W każdym razie, im nowsze tym brzydsze i bezsensowniejsze.

    > Ser, masło, mleko, herbata - te same co w innych sklepach, więc po co
    > szukać gdzieś dalej?

    A nie wiem, to mi się jakoś biedronkowato kojarzy :D

    > W moim nie ma - i tak wąskim gardłem jest dostęp do krajalnicy wędlin, zaś
    > moja płatność kartą często trwa krócej niż płacenie gotówką przez babcię
    > która szuka portfela a potem liczy drobniaki ;)

    No u mnie nie. U mnie trzeba zbierać paragony ze stoisk, potem iść do
    stoiska z POSem, gdzie sumują ręcznie, autoryzują przez telefon i
    ostatecznie znów wędrówka po stoiskach z paragonami. Co ciekawe, zabierają
    wtedy paragony. Niby nielegalne, ale co poradzić. Albo chcę kartą zapłacić
    albo mieć paragona :D

    > Właśnie w moim przypadku gotówką jest trudniej, bo musiałbym latać po nią
    > do bankomatu :) A niechęci sprzedawców nie zauważyłem...

    Oj marudzą, albo nie mają posów w ogólności.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)