  • 1. Data: 2009-07-09 09:03:47
    Temat: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    W związku ze zmianą przepisów podatkowych, KOCHANE PAŃSTWO wprowadziło pomoc
    dla banków.
    Jeśli spółka cywilna opłacała na trzech przelewach (dla mnie to idiotyczne,
    że na trzech, bo można załatwić to jednym, składamy przecież deklaracje
    szczegółowe) to teraz jeśli jest kilku wspólników, należy złożyć te trzy
    przelewy, jak dotychczas ale już tylko za pracowników, ale również po trzy
    przelewy za każdego wspólnika osobno.
    CCOŚ WSPANIAŁEGO

    BRAWO NASI USTAWODAWCY!!

    Jak słyszę, że PREMIER albo MINISTER myślą, lub są przeciwni czemuś albo jak
    słyszę stwierdzenia, że zależy komuś na przedsiębiorcach ...

    ... HIPOKRYZJA dyletantów

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2009-07-09 09:22:10
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-09, fart <aser3-mój> wrote:
> [...]
    > przelewy, jak dotychczas ale już tylko za pracowników, ale również po trzy

    Ale o co chodzi?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-07-09 09:25:31
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > Ale o co chodzi?

    "trzy przelewy" to mi się z ZUS'em kojarzą ;-)
    Ale co do reszty to też nie mam pojęcia, co poeta miał na myśli.
    Jakie zmiany przepisów podatkowych?

  • 4. Data: 2009-07-09 10:17:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 11:25:31 +0200, Baloo napisał(a):

    > "trzy przelewy" to mi się z ZUS'em kojarzą ;-) Ale co do reszty to też
    > nie mam pojęcia, co poeta miał na myśli. Jakie zmiany przepisów
    > podatkowych?

    Jeśli się nie mylę, to od którejś z ostatnich nowelizacji spółka cywilna
    i chyba jawna nie może być płatnikiem ZUS za wspólnika.

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/porady-ekspertow-z
    us/article345042/
    Poznaj_przepisy_o_ubezpieczeniach.html

  • 5. Data: 2009-07-09 10:33:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > Jeśli się nie mylę, to od którejś z ostatnich nowelizacji spółka cywilna
    > i chyba jawna nie może być płatnikiem ZUS za wspólnika.

    Ale co z tym mają wspólnego przepisy_podatkowe_?
    MSP,ANC :)

  • 6. Data: 2009-07-09 10:35:40
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Ale o co chodzi?

    Myśli wyprzedziły słowa
    Chodzi o ZUS i sposób regulowania przelewów przez wspólników po zmianie
    przepisów podatkowych

    pozdrawiam
    fart

    PS.
    bo ja myślami jestem już daleko daaalej :)

  • 7. Data: 2009-07-09 10:41:38
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Ale co z tym mają wspólnego przepisy_podatkowe_?
    > MSP,ANC :)

    amają :)

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2009-07-09 12:08:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-09, fart <aser3-mój> wrote:

    [...]

    > Myśli wyprzedziły słowa
    > Chodzi o ZUS i sposób regulowania przelewów przez wspólników po zmianie
    > przepisów podatkowych

    No to w jaki sposób robi to dobrze bankom, jak ja mam przelewy
    do ZUS = 0 zł? :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-07-09 13:11:51
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > No to w jaki sposób robi to dobrze bankom, jak ja mam przelewy
    > do ZUS = 0 zł? :>

    To tylko chwilowa sprawa z tym 0 zł.
    Nawet się nie spodziejesz, jak nagle dowalą Ci opłaty .... i będziesz
    płakał, jak wszyscy :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 10. Data: 2009-07-09 13:28:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > No to w jaki sposób robi to dobrze bankom, jak ja mam przelewy
    > do ZUS = 0 zł? :>

    Jeszcze? ;-) Co to za bank, który tak długo wytrzymuje?