  • Data: 2002-03-02 15:44:54
    Temat: Re: KONTROLA z US
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RM <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2bt7s$a2g$...@n...tpi.pl...

    To nie wiąże się ze sprzedaza towarow.Raczej z rodzajem dzialalnosci.W
    Twojej rzeczywiscie ciezarowy nie ma uzasadnienia.Mam taki pomysl
    :Tlumaczysz ze Jestes w trakcie poszerzania dzialalnosci /nie wykluczone ze
    musisz to uczynic, dopisac do DG np."Przeprowadzki"/ i jest uzasadnienie.Ze
    potem nie bedziesz tego robil to inna sprawa, nie ma chetnych na Twoje
    uslugi.
    Anusia.