  • 1. Data: 2003-06-26 20:33:45
    Temat: KOSZTY- Sprzedam
    Od: "Sławek" <p...@x...wp.pl>

    J.w. na materiały i usługi budowlane.

  • 2. Data: 2003-06-26 22:03:13
    Temat: Re: KOSZTY- Sprzedam
    Od: "TOMMY-BOY...:-\)\)\)" <n...@f...com.pl>

    Użytkownik "Sławek" <p...@x...wp.pl> napisał:

    > J.w. na materiały i usługi budowlane.

    wydaje mi sie, ze chyba NTG!

    __________________
    tommy-boy:-))))
    >bad boys r everywhere<
    news[at]frugo.com.pl
    tomek[at]email.is

  • 3. Data: 2003-06-27 21:54:53
    Od: "Kurdebalans" <m...@h...pl>

    Użytkownik "TOMMY-BOY...:-)))" <n...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bdfqju$b26$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Sławek" <p...@x...wp.pl> napisał:
    >
    > > J.w. na materiały i usługi budowlane.

    Pomysłodawca wątku jest na ryczałcie...
    Ale ja słyszałem o takich wycieczkach inpektorów
    kontroli żeby sprawdzić czy usługa została rzeczywiście
    wykonana.
    A swoją drogą jest to jeden z wyraźnych symptomów
    tego że firma się kończy.
    [kurdebalans]

  • 4. Data: 2003-06-27 22:41:11
    Od: "Piotr Pater" <t...@g...pl>

> [...]
    > kontroli żeby sprawdzić czy usługa została rzeczywiście
    > wykonana.
    > A swoją drogą jest to jeden z wyraźnych symptomów

    - zauważyłem że jest to praktykowane.
    Tylko nie mam zaufania .
    Miałem taką ofertę i szybko zgasła.
    Jeżeli ktoś chce fakturkę to bardzo szybko potrafię wydrukować,
    ale w przypadku kontroli krzyżowej okaże się że nie istnieje.
    PS
    Poruszyłbym przy okazji statut zakładu chronionego.
    pozdr
    PP