  • 1. Data: 2003-06-26 17:50:13
    Temat: Paragraf 22?
    Od: aramis<a...@c...edu.pl>

    Witam!

    Zamierzam wykorzystać prawo do skrócenia okresu oszczędzania w
    kasie mieszkaniowej o 12 miesięcy (do 2 lat) z racji wykorzystania
    książeczki mieszkaniowej. Aby to zrobić kupiłem mieszkanie (w
    czerwcu kończę płatności w firmie deweloperskiej). W listopadzie b.r.
    miną dwa lata mojego oszczędzania w kasie mieszkaniowej ,ale wtedy
    płatności za mieszkanie będą już dokonane. Czy mimo to mogę te
    płatności uznać za sposób wykorzystania środków gromadzonych w
    kasie mieszkaniowej? Mieszkanie częściowo sfinansowałem dzięki
    pieniądzom pożyczonym od rodziców.
    Jeśli odpowiedź brzmi nie, to jak można rozwiązać problem skrócenia
    okresu oszczędzania w kasie, o którym wspomniałem wyżej,
    warunkowany wykorzystaniem książeczki mieszkaniowej?
    Przypominam z kolei, że nie mogłem wykorzystać książeczki nie
    kupując najpierw mieszkania.
    To pachnie paragrafem 22, ale może istnieje jednak jakieś
    rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    Marcin Klekowski

    -> http://usenet.pomocprawna.info