  • 1. Data: 2003-06-26 17:00:11
    Temat: vat 7% na uslugi inetowe.
    Od: n30 <s...@n...us>

    Czy ktos moglby podac adres url do ustawy lub roporzadzenia ktore o tym
    mowi? Chodzi mi dokladnei o to jakie uslugi sa tym objete....
    z gory dziekuje
    --
    pozdrawiam
    ..: WWW.ZOBACZ.COM.PL :..

  • 2. Data: 2003-06-27 08:55:15
    Temat: Re: vat 7% na uslugi inetowe.
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Uzytkownik "n30" <s...@n...us> napisal w wiadomosci
    > Czy ktos moglby podac adres url do ustawy lub roporzadzenia ktore o tym
    > mowi? Chodzi mi dokladnei o to jakie uslugi sa tym objete....
> [...]
    Nie wiem czy nie jestem do tylu z prawem, ale na 7% VAT sa tylko "uslugi
    dostepu do sieci Internet swiadczone na rzecz innych uslugobiorców niz
    wymienieni w zalaczniku nr 2 poz 31" ustawy o VAT (czyli szkól, placówek
    oswiatowych, itp., które sa zwolnione z VAT).
    weszlo to rozporzadzeniem:
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn
    ostka&akt=nr16915105&ver
    =-1&jedn=-1

    Pozdr.
    Z.C.

  • 3. Data: 2003-07-02 16:16:34
    Od: "Jarek" <i...@g...pl>

> [...]
    > wymienieni w zalaczniku nr 2 poz 31" ustawy o VAT (czyli szkól, placówek
    > oswiatowych, itp., które sa zwolnione z VAT).

    A usługi telekomunikacyjne PKWiU 64.20 ???????????
    <J>