  • Data: 2007-11-20 23:46:42
    Temat: Re: KPIR- program
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Nov 2007, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news

    > I jak chcesz zapewnić bezpieczeństwo?

    Kto, *JA*? Ja to pytałem ;)
    Przypomniałeś mi, że mam na DVD-RW obraz V-dysku zrzucić :>

    > BTW: To darmowe nie jest ZTCW....

    I to był argument jednego z grupowiczów, całkiem poważny zresztą.
    BTW:
    Online spoza miejsca urzędowania to najczęściej nie ma się dostępu
    do dokumentow nieksięgowych - umów, specyfikacji i innych takich.

    pzdr, Gotfryd