    From: "Michal S." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPIR - towar ktory nie jest sprzedany
    Date: Thu, 14 Apr 2005 12:44:57 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@195.116.143.253

    > Zaksięgowałeś zakup jak sądzę w koszty [kol. 14] i OK. Gdyby to był towar
    > handlowy to księgowałbyś go w kol. 10 i do czasu sprzedaży trzymałbyś go w
    > magazynie.

    w kolumie tak tylko mój program FAKT ma możliwość nazwania tego jako
    "ŚT jednorazowy" i wpisuje do kol 14 ksiegi, mam możliwość nazwania tego
    jako "posostałe zapkupy".
    W takim razie co będzie poprawne od strony księgowej ?

    > A spełniają kryteria ŚT?
    hmmm... kabel czy korytka pewnie nie.

    > Raczej sieć to nie monolit, więc komponenty wrzucasz w koszty (umarzasz)

    w koszty, to znaczy " pozostałe zapupy" ?

    > w momencie przekazania do użytkowania [kol. 14]. No chyba, że masz tam
    > router za 4000 PLN netto... wtedy wchodzi do ew. ST i podlega amortyzacji.

    nie czegoś takiego nie ma

    Wśród tych zakupów jest drukarka którą zakupiłem na potrzeby firmy (400zł),
    wpisałem ją w
    ŚT jednorazowy w kol 14 , jak to powinno być ?

    jeszcze jedna żecz, podłączam klienta (radio+antena+uchwyt+kabelki+itp) on
    tago nie kupuje
    to jest cały czas moje, czy wystarczy tylko jakiś dokument instalacji czy
    coś jeszcze?

    Michał SZ.