    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR, VAT oraz prywatne auto w firmie
    Date: Sat, 10 Sep 2005 17:29:19 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    w wiadomości <news:Pine.WNT.4.60.0509101011040.984@athlon> wstukał:

    > IMHO zdecydowanie lepiej żeby tak było.
    > Powód ?
    > Ano KUP są "wydatki poniesione W CELU"...

    W celu uzyskania przychodu...

    > Podanie firmy jako kupującego wyraźnie stwierdza że paliwo było kupione
    > W CELU użycia go "firmowo".

    W celu użycia *samochodu prywatnego* w DG (i uzyskania przychodu z tejże) to
    on przejeździł x kilometrów.
    x=105 po pierwszym tankowaniu i 312 po drugim, a każde tankowanie starcza na
    600km, więc jak na dłoni widać, że paliwa nie kupił w celu... :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]