    From: "Ania" <a...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR a KH
    Date: Thu, 3 Jan 2008 19:26:38 +0100

    Użytkownik "Basia" <B...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c1367c21-981b-4d5f-90a6-9067301a91ce@75g2000hsv
    .googlegroups.com...

    No ze ja nie wiem to maly problem dowiem sie na pewno po rozliczeniu
    problem w tym chyba ze US nie wie :-) choc wiadomo ze i tak jak wpadne
    w KH to bede to prowadzic jak nlezy.

    Witam,w 2006 wpadłam w KH z ustawy.Należy zawiadomić naczelinika US do 14
    dni nip1(część C3) o przejściu na KH+jeszcze oświadczenie o zmianie formy
    ewidencji,"oni" będą to wiiedzieć dopiero po Twoim rozliczeniu rocznym,tak
    więc mało czasu już zostało.Zawsze można wrócic na KPiR jeśli nie
    przekroczysz 800.000 E,możesz też przejśc na KH z wyboru,czy
    nieprzekraczając w/w limitu,ale wtedy informujesz przed rozpoczęciem roku
    obrotowego,czyli do końca grudnia.Do 20 stycznia informuje się o zmianie
    formy opodatkowania.Jeśli chcesz mogę poszukać w pracy mam archiwum GP,tam
    jest krok po kroku napisane,pozdrawiam ania
    p.s
    http://ksiegowosc.infor.pl/poradniki/82,Jak-przejsc-
    na-pelna-rachunkowosc.html