    From: Basia <B...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR a KH
    Date: Thu, 3 Jan 2008 11:28:09 -0800 (PST)

    Ania napisał(a):
    > U?ytkownik "Basia" <B...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > dni nip1(cz?? C3) o przej?ciu na KH+jeszcze o?wiadczenie o zmianie formy
    > ewidencji,"oni" b?d? to wiiedzie? dopiero po Twoim rozliczeniu rocznym,tak
    > wi?c ma?o czasu ju? zosta?o.Zawsze mo?na wr?cic na KPiR je?li nie
    > przekroczysz 800.000 E,mo?esz te? przej?c na KH z wyboru,czy
    > nieprzekraczaj?c w/w limitu,ale wtedy informujesz przed rozpocz?ciem roku
    > obrotowego,czyli do ko?ca grudnia.Do 20 stycznia informuje si? o zmianie
    > formy opodatkowania.Je?li chcesz mog? poszuka? w pracy mam archiwum GP,tam
    > jest krok po kroku napisane,pozdrawiam ania
    na-pelna-rachunkowosc.html

    Dzieki za linka czytalam juz to choc moich watpliwosci to nie
    rozwialo.
    Mowisz ze mam 14 dni wiec siedze spokojnie jak sie choc hjako tako
    wyliczy grudzien to bedzie wiadomo co i jak wiec mimo wszystko zglosze
    i jesli faktycznie jest to 14 dni to w terminie a nawet mysle
    wczesniej.
    Mniej wiecej wiem co i jak ale dzieki za checi. W sumie gnebil mnie
    tylko ten termin.
    W sumie peoblem wynikl tylko z tego ze wszystko jest na granicy
    limitu.

    Dzieki za Wasze opinie. Jak wynikna jakies klopoty dam znac moze inni
    beda cos z tego mieli.

    Barbara