  • Data: 2004-12-20 14:22:45
    Temat: Re: KPiR czy mozna
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello du,

    Monday, December 20, 2004, 9:24:08 AM, you wrote:

    > Hmmm...właściwie dlaczego by nie :-(

    Bardzo niejednoznaczna odpowiedź :-(

    A dlaczego nie? Są firmy używające bardzo skomplikowanej analityki
    kosztów, wielopoziomowej. Wyrzucanie czegokolwiek z PK płacowego
    powoduje konieczność ponownego rozliczania tej analityki w późniejszym
    czasie.
    Na dokładkę w takim przypadku ktoś może dojść do wniosku, że zamiast
    na zespole 5 trzebaby takie koszty rozliczać na zespole 6 i potem
    dopiero przenosić. Możliwości popełniania błędu rosną a i domknięcie
    kręgu kosztowego może okazać się trudne.
    Do tego dochodzi problem kontroli - samozerujące się saldo konta 231
    ułatwiało złapanie błędu w księgowaniach - teraz trzeba będzie cudować
    ze stornami korygującymi, żeby z tego bagna wyjść :-(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl