  • Data: 2011-04-15 09:23:20
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.04.2011 10:50), Elab wrote:
    > Dla uproszczenia załóżmy że
    >>

    > nie ma sensu zastanawiać się nad absurdalnymi założeniami, bo wnioski
    > będą równie absurdalne

    No nie wiem czy takie absurdalne. Znam kilka przypadków (z prasy, z
    grup, z osobistego doświadczenia znajomych) kiedy policja pod takim czy
    innym pretekstem weszła i zabrała wszystko co przypomina komputer,
    podobno (być może urban legend) raz się załapał na to grzejnik.

    I załóżmy że backupy nie działają (zdarza się nawet najlepszym). Co
    wtedy? Do kogo mam się udać po moje dane których jestem pozbawiony i na
    jakiej podstawie prawnej?

    > ... ale nawet idąc tym tropem to
    > prawdopodobieństwo takiego sceneriusza w porównaniu np. z
    > "aresztowaniem" serwera i danych klienta jest o wiele wiele mniejsze, co
    > pokazuje po raz kolejny wyższość rozwiązania :-) outsourcingowego.

    Raczej Wasze wypowiedzi wskazują na to że nie jesteście zupełnie na taką
    okoliczność przygotowani i wyższość *waszego* rozwiązania
    outsourcingowego jest dyskusyjna.

    p. m.