    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR - kilka pytan
    Date: Sat, 10 Aug 2002 22:36:30 +0200

    My ICQ # 131633151
    GG 3842497
    Podatki FAQ http://www.podatki-faq.prv.pl/
    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0208100002560.18960-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > W kwestii formalnej: osobiście widzę zalety ŚT (m.in. ustawowo
    > uregulowana sprawa "dokupowania") ale nie widzę powodu dla którego
    > nie można by wrzucić w EW tylko z tytułu "ponadroczności".

    > Pisałeś o wcześniejszej porze niż ja, więc nie wiem skąd
    > wziąłeś ów VAT !! POBUDKA !

    No miałem na myśli że jak dokupuje jakieś podzespoły na fakturę VAT to
    odlicza z tego VAT.
    Nie odlicza?

> [...]
    > (mi chodziło o obudowę :)), niemniej 'oczywistość' twojej
    > wypowiedzi mnie zdumiała...
    > Zdaję sobie sprawę że jeśli w międzyczasie komp. bedzie
    > rozbudowywany (a VAT odliczany) to jakiś nadgorliwiec
    > może zacząć się czepiać.
    > Niemniej - jeśli czarno na białym bedzie widać że to jest
    > *stary* dysk (np. numery spisane w protokole) oraz
    > komputer będzie używany przez ponad pół roku - to
    > IM*H*O trzeba by ów punkt ustawy obejrzeć.
    > Z drugiej strony... nikt nie protestuje, nawet Sławek
    > nie warczał (-:)) że ustawę należałoby by przeczytać... Czyżbym

    Ale w końcu nie wiem czy ten dysk został kupiony na fakturę i odliczony VAT
    czy nie. Napisał że kupił x-lat temu, więc można się domyślac że bez vatu
    czyli sprzedaje go bez vatu też.

    > [...dalej zmilczę, bo rada mi na mało prawną wygląda...]
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    za późno siadam do kompa, nie ma sensu coś pisać o tej porze.
    Tylko, że wygląda na to że 30% pytan pozostaje bez odpowiedzi.
    Trudno. Takie życie

    pozdrawiam
    WS