  • 1. Data: 2003-06-04 09:55:18
    Temat: KRS
    Od: "Ola" <a...@2...pl>

    Czesc

    Potrzebuję informacji na temat spółek z o.o. zarejstrpowanych w ciągu
    ostatnich 2 lat. Czy ktoś ma pomyśł jak takie informacje uzyskać. Dzwoniłam
    do KRS, ale powiedzieli że oni mogą udzielić informacji tylko jeżeli podam
    nr lub nazwę spółki.

    Z góry dzięki za wszelką pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-04 10:32:36
    Temat: Re: KRS
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    Dzwoniłam
    > do KRS, ale powiedzieli że oni mogą udzielić informacji tylko jeżeli podam

    Monitor Sądowy i Gospodarczy - publikowane są wszystkie wpisy i zmiany
    wpisów do KRS. ZTCP chyba Lex wydaje to w formie elektronicznej, ale głowy
    nie dam.

    ChrisS