  • Data: 2005-12-02 20:14:58
    Temat: Re: KST - jak wprowadzac zestaw
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedz,
    Masz rację - zadna dodatkowa informacja poza wymagana nie moze stanowic
    podstawy do zarzutu.
    Ale mi postawiono taki, że jesli nie znam ceny poszczegolnych elementow
    zestawu nie moge go wprowadzic w sposób opisany w poprzednim poscie bo musze
    przy ktoryms z elementow podac cene calego zestawu a jest to nieprawidlowe
    bo moze umozliwic w przyszlosci likwidacje czesci zestawu w cenie np 0 lub
    100%.
    Ale mi sie wydaje ze bede likwidowal caly srodek trwaly (numer ewidencyjny)
    a nie poszczegolny element zestawu choc program umozliwia takie dzialanie
    pozdr
    smiechu