  • Data: 2004-10-21 10:29:19
    Temat: Re: Karta podatkowa
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 10:22:50 +0200, Gotfryd Smolik news naskrobał(a):

    > A jakby inaczej ? Decyzją. Możesz się nie zgodzić - i wybrać
    > ryczałt ewidencjonowany (o ile wolno stosować dla danej DG)
    > albo KPiR.

    decyzja jest wydana na podstawie układu jowisza względem słońca czy np
    rodzaju działaności?

    > To po co pytasz "czy da sie to podciągnąc pod kartę podatkową"
    > kiedy uważasz że ważne "w co to ubrać" a nieważne "co to
    > faktycznie jest" ?? ;>

    Twierdze że część kosztów można zminimalizować nie łamiąc prawaa jedynie
    wykorzystując istniejące możliwości wzglednie dziury w ustawach - i o to
    się pytam. Nie pytałem o sankcje US wynikające z ich
    _głebokiego_i_długiego_dochodzenia_z_wykorzystaniem_
    UKS_i_innych_super_tajnych_służb_

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org