    From: "Futrzak" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa Mieszkaniowa na splate kredytu za dzialke
    Date: 14 Mar 2006 03:48:02 -0800

    Znalazlem inny pomysl. Tylko musze to sprawdzic w mojej kasie
    mieszkaniowej w BPH.
    Otóz zastanawiam sie nad przedluzeniem okresu oszczedzania w
    kasie. Raz go przedluzylem przed 01.01.2002 i w tym okresie tzn do
    09.2006 moge odliczac wydatki na kase od podatku. Teraz tez chyba
    moge dalej wydluzyc okres oszczedzania ale napewno juz nie bede
    mógl odliczac wydatków od podatku.
    Natomiast pytanie moje jest czy nie utrace prawa do tych juz
    dokonanych odliczen??? Czy nie bede musial oddac fiskusowi
    zaoszczedzonych pieniedzy. Jesli jednak nadal moge kontynuowac tylko
    bez odliczen ale i bez straty dotychczasowej ulgi która mi
    przysluguje do 30.09.2006 to dla mnie Ok. Wtedy moge splacac sobie
    mój kredyt na dzialke osobno i osobno wplacac na kase. Jak
    przyjdzie moment budowy domu to wtedy te srodki z KM przeznacze na
    jego budowe czy splate kredytu zgodnie z celem ustawowym.
    Pozdrawiam
    Michal