  • From: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna a złodziejskie operacje "serwisantow"
    Date: Tue, 30 Dec 2003 23:02:16 +0100

    PawełJ <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisal nam:

    > tylko nie sk... tylko nie sk..

    no jak w bialy dzien taka cene wolaja to sk.. ten co ustala taka cene, ok.

    > Jak ci ktoś ukradł cokolwiek do zgłoś na policję.
    > Wymianę modułu musi zrobić autoryzowany serwis. Moduł jest
    > nienaprawialny i nierozbieralny i cenę ustala producent a nie
    > serwisant.

    no wlasnie, obys musial zaplacic 2000zl za jedno gowienko bo inaczej nie
    mozna.
    Mysle ze bys sie nie czul OK.

    > Ha haha ha ale on wie w które stuknąc. No i ma pieczątke która Tobie
    > jest potrzebna.

    no i o to pytalem, ja za naprawie kompa wzialem 50zl, siedzialem 1h... no
    coz. Frajer jestem chyba :)

    > A oglądasz "usterkę" na TVN? Ilu tam specjalistów bierze kasę za
    > dobrze wykonaną robotę? a jaką biora kasę za spartolenie czegoś? to
    > czego dziwisz sie serwisantowi kas?

    Ten program nie propaguje tego jak ma fachowiec robic :(
    Ma robic ok i brac rozsadne kwoty!! 1000zl to moze kosztowac czujnik
    temperatury (jakis termistor za 20gr) do mercedesa E 500 AMG a nie do kasy
    dla normalnie zarabiajacych ludzi, cholera bo sie zaczne zastanawiac czy
    jednak taxi nie maja racji z tymi kasami :/